E-mail
✉️ Sklep@AutomotiveCare.pl
Telefon
📞 +48 510 544 004
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta
🕘 8:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)
🕘 9:00 - 14:00 (sobota)
Odbiór osobisty
🏬 ul. Reksia 19, Bielsko-Biała
CarPro Descale - kwaśny szampon samochodowy, odtyka powłoki ceramiczne 500ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
CarPro Descale – to kwaśny szampon samochodowy, który został stworzony z myślą o maksymalnej skuteczności podczas usuwania uporczywych zabrudzeń i śladów po twardej wodzie.
Rozbija nagromadzone zanieczyszczenia, które zmniejszają połysk i zapychają powierzchnię zaniedbanych lakierów i powłok.
Podobnie jak wiele innych produktów CarPro, może być używany w pełnym okręgu do usuwania wosków i sealantów, przygotowania lakieru do polerowania, późniejszego odtłuszczania, a także do usuwania zanieczyszczeń drogowych i minerałów z pojazdów zabezpieczonych i niezabezpieczonych podczas regularnego mycia konserwacyjnego.
Najważniejsze cechy:
- Usuwa minerały z powierzchni zabezpieczonych i niezabezpieczonych.
- Bezpieczny dla samochodów z powłoką i bez.
- Wszechstronny środek czyszczący zdolny do usuwania wosków, sealantów i mocnych zabrudzeń.
- Przywraca połysk i hydrofobowość powłokom ceramicznym.
Sposób użycia:
- Rozcieńczyć 1:100 do mycia ręcznego lub 1:10 do pianownicy/opryskiwacza.
- Lekkie zabrudzenia: użyć Descale jako piany aktywnej i pozostawić na maksymalny czas działania, a następnie spłukać (nie dopuszczać do zaschnięcia). Kontynuować mycie ręczne.
- Mocne zabrudzenia: myć panel po panelu, zaczynając od paneli poziomych. Umyć panel i pozostawić Descale tak długo, jak to możliwe, bez dopuszczania do zaschnięcia.
- Powtórzyć w razie potrzeby.
- Dokładnie spłukać za pomocą wody pod ciśnieniem.
Środki ostrożności:
- Przed użyciem przetestować działanie w niewidocznym miejscu.
- Nie dopuszczać do zaschnięcia na powierzchni.
- Zalecana ochrona oczu i skóry.
- Trzymać z dala od dzieci.
- Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Pojemność: 500 ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.