E-mail
✉️ Sklep@AutomotiveCare.pl
Telefon
📞 +48 510 544 004
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta
🕘 8:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)
🕘 9:00 - 14:00 (sobota)
Odbiór osobisty
🏬 ul. Reksia 19, Bielsko-Biała
Gyeon Q2 PPF EVO – powłoka do zabezpieczenia folii PPF 50ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Gyeon Q² PPF EVO – to unikalna powłoka ceramiczna do zabezpieczenia folii ochronnej do lakieru. Q² PPF EVO to niezwykle prosta w aplikacji elastyczna jednowarstwowa powłoka dla wszystkich rodzajów folii PPF i winylu. Zaprojektowana w celu przedłużenia samooczyszczania i zmaksymalizowania właściwości hydrofobowych dowolnej folii samochodowej, a jednocześnie jest bardzo trwała.
Elastyczna powłoka jednowarstwowa Q² PPF EVO
Została stworzona do zastosowania ze wszystkimi nowoczesnymi foliami ochronnymi do lakieru. Poprawia kolor zarówno na folii błyszczącej, jak i matowej bez zmiany wykończenia.
Trwała i hydrofobowa
Unikalna kompozycja Q² PPF EVO zawierająca polisylazany modyfikowane fluorem sprawia, że jest to najbardziej trwała i hydrofobowa powłoka dla folii PPF. Pozostaje bardzo śliska i i łatwa w aplikacji. Można ją nakładać zarówno na folię błyszczącą, jak i matową, ale także na dowolną powierzchnię folii winylowej. Tworzy śliską, ochronną warstwę bez uszczerbku dla właściwości samoregeneracyjnych folii.
Brak garażu? To nie problem!
Wszystkie formuły EVO można aplikować na zewnątrz. Należy zapewnić stabilne warunki, nigdy nie używać w bezpośrednim świetle słonecznym i sprawdzić prognozę pogody! Powłoka nie powinna mieć styczności z wodą w ciągu pierwszych 12 godzin po nałożeniu.
Wskazówki dotyczące aplikacji
Q² PPF EVO należy aplikować jak zwykłą powłokę ruchem krzyżowym. Upewnić się, że folia jest dobrze przygotowana za pomocą Q²M PPF RENEW, a następnie odtłuszczona Q²M PREP dla optymalnego wiązania.
Trwałość produktu do 24 miesięcy / 30.000km
Opakowanie zawiera:
- Q² PPF EVO 50ml
- Q²M Applikator
- 4 ściereczki Suede
- Instrukcję obsługi
- Naklejkę serwisową
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.