E-mail
✉️ Sklep@AutomotiveCare.pl
Telefon
📞 +48 510 544 004
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta
🕘 8:00 - 17:00 (poniedziałek - piątek)
🕘 9:00 - 14:00 (sobota)
Odbiór osobisty
🏬 ul. Reksia 19, Bielsko-Biała
Koch Chemie M3.02 Micro Cut - delikatna, wykończeniowa pasta polerska 250ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koch Chemie M3.02 Micro Cut 250ml jest wykończeniową pastą polerską do trwałego usuwania zamgleń, hologramów, delikatnych zadrapań i zmatowień po papierze o gradacji aż do P3000, przeznaczoną do wszystkich lakierów (włącznie z lakierami odpornymi na zarysowania).
Dzięki zastosowaniu wysoce wyspecjalizowanych, wyjątkowo jednorodnych cząstek ściernych nawet na ciemnych lakierach i podobnie wrażliwych odcieniach kolorów w ekstremalnych warunkach oświetleniowych, wytworzona zostaje doskonała powłoka wykończeniowa o wysokim połysku. Hologramy i delikatne zadrapania usuwane są mechanicznie, a nie jak to często bywa, maskowane na powierzchni. Micro Cut M3.02 to produkt wyjątkowo wydajny, łatwy w użyciu oraz dający się bezproblemowo i całkowicie usunąć.
Zastosowanie:
Powłoki lakiernicze na samochodach osobowych, pojazdach użytkowych, motocyklach, itp.
Sposób użycia:
W celu osiągnięcia optymalnych wyników zalecamy polerowanie przy użyciu naszej gąbki Micro Cut Pad i polerki mimośrodowej z wymuszonymi obrotami. Alternatywnie możliwa jest również obróbka za pomocą polerki rotacyjnej w połączeniu z naszą Micro CutPad. Wysuszone lub nowe gąbki przed użyciem całkiem nasączyć politurą. Rozprowadzić politurę równomiernie na obrabianej powierzchni przy wyłączonej maszynie polerskiej i następnie polerować wywierając umiarkowany nacisk ruchami na krzyż aż do utworzenia się transparentnego filmu, tj. aż do całkowitego rozpadu zawartego tlenku glinu. Gąbki używane do tego produktu nie stosować zamiennie z innymi produktami. Do usuwania pozostałości politury bez zarysowań i śladów polecamy naszą profesjonalną bezszwową ściereczkę z mikrofibry ciętej ultradźwiękami.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.